Szállítási és fizetési információk
Általános rendelkezések

Szállítási és fizetési információk
Ki szállítja ki a megrendelésemet?
A webáruházban leadott megrendeléseket a GLS futárszolgálat szállítja ki.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg:
Kiszállítás: 15. 000 Ft-tól: ingyenes
Kiszállítás: 14 999 Ft-ig: 1200 Ft
Utánvét kezelési költség: 400 Ft
Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelésemet?
A szolgáltató GLS futárszolgálat a megrendelést Magyarország egész területén általában 3-5 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás lapján külön erre vonatkozólag eltérés nincs feltüntetve. Amennyiben ettől eltérő teljesítési időre van szükség, szolgáltató köteles a vásárlót telefonon, vagy e-mailben értesíteni.
Van lehetőség a csomagom nyomon követésére?
Jelenleg nincs lehetőség a csomag nyomon követésére. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.
Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagomat?
A futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 18 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok plusz szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Amennyiben a kézbesítés sikertelen és visszaszállítják a Szolgáltatónak, akkor a további kiszállítások díja, rendelési összegtől függetlenül, a Megrendőt terheli.
Amennyiben az áru átadása a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles a szolgáltató ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.
Magyarországon belül hová történik a kiszállítás?
Magyarország egész területére kiszállítjuk a megrendeléseket.
Külföldre is kiszállítják a megrendelésemet?
Külföldi kiszállításra jelenleg nincs lehetőség.
Mit tegyek, ha egy termék sérült?
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Mi a teendő, ha egy termék hiányzik a megrendelésemből?
A vásárló köteles a küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény aláírásával nyugtázni. Ezt követően a szolgáltatónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra vonatkozó reklamációját elfogadni. Ha a csomag a kézbesítéskor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni az átadóval és a küldeményt vissza szolgáltatni a szolgáltatónak. Ennek elmulasztása esetén vásárló a szolgáltató felé további követeléssel nem élhet.
Fizetés
Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Webshopunkban az alábbi fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre:
- Bankkártyás fizetés – A biztonságos internetes bankkártyás fizetést a K&H bank biztosítja. VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú bankkártyákkal van lehetőséged fizetni.
- Utánvételes fizetés - A rendelést készpénzben egyenlítheti ki a rendelés készhez vételekor. (Ennek költsége a "Mennyibe kerül a szállítás?" pontban található!
Bankkártyás fizetési tájékoztató
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.