Jelenlegi hely

Szállítási és fizetési információk

Általános rendelkezések

Szállítási módok: futárszolgálattal.

A szolgáltató a megrendelést Magyarország egész területén általában 3-7 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás lapján külön erre vonatkozólag eltérés nincs feltüntetve. Amennyiben ettől eltérő teljesítési időre van szükség, szolgáltató köteles a vásárlót telefonon, vagy e-mailben értesíteni.

 

A vásárló köteles a küldeményt a átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény aláírásával nyugtázni. Ezt követően a szolgáltatónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra vonatkozó reklamációját elfogadni. Ha a csomag a kézbesítéskor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni az átadóval és a küldeményt vissza szolgáltatni a szolgáltatónak. Ennek elmulasztása esetén vásárló a szolgáltató felé további követeléssel nem élhet.

Amennyiben az áru átadása a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles a szolgáltató ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.

A megrendelt termék(ek)et csomagolva szállítjuk ki a megrendelőnek.

Futárszolgálat

A szállítás költség egységesen (futárszolgálattal) a megrendelés összegétől függően:

Szállítás díjak:

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg:

Kiszállítás: 10. 000 Ft-tól:                            ingyenes

Kiszállítás 9 999 Ft-ig:                             990 Ft

Futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 18 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok plusz szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A futárszolgálat többször próbálja kézbesíti a megrendelt csomagot. Amennyiben a kézbesítés sikertelen és visszaszállítják a Szolgáltatónak, akkor a további kiszállítások díja, rendelési összegtől függetlenül, a Megrendőt terheli.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Külföldi szállítás: Nincs

Bankkártyás fizetés:

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.