Szállítási és fizetési információk

Szállítási és fizetési információk

Általános rendelkezések

Szállítási és fizetési információk

Ki szállítja ki a megrendelésemet?
A webáruházban leadott megrendeléseket a GLS futárszolgálat szállítja ki.

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díjat a rendelés értéke és a szállítás módja határozza meg:
Kiszállítás: 15. 000 Ft-tól:  ingyenes!

Kiszállítás: 14 999 Ft-ig: 

GLS
20 kg alatt házhoz              1990 Ft
20 kg felett házhoz            2500 Ft

MPL
20 kg alatt házhoz             1890 Ft
20 kg felett házhoz           2500 Ft
Kezelési költség (csak MPL szállítás esetén) 300 Ft 


Utánvét kezelési költség minden szállítási módnál 400 Ft!


Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelésemet?
A szolgáltató futárszolgálat a megrendelést Magyarország egész területén általában 3-5 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás lapján külön erre vonatkozólag eltérés nincs feltüntetve. Amennyiben ettől eltérő teljesítési időre van szükség, szolgáltató köteles a vásárlót telefonon, vagy e-mailben értesíteni.

Van lehetőség a csomagom nyomon követésére?
Jelenleg nincs lehetőség a csomag nyomon követésére. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.

Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagomat?
A futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 18 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok plusz szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Amennyiben a kézbesítés sikertelen és visszaszállítják a Szolgáltatónak, akkor a további kiszállítások díja, rendelési összegtől függetlenül, a Megrendőt terheli.

Amennyiben az áru átadása a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles a szolgáltató ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.

Magyarországon belül hová történik a kiszállítás?
Magyarország egész területére kiszállítjuk a megrendeléseket.

Külföldre is kiszállítják a megrendelésemet?
Külföldi kiszállításra jelenleg nincs lehetőség.

Mit tegyek, ha egy termék sérült?
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Mi a teendő, ha egy termék hiányzik a megrendelésemből?
A vásárló köteles a küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény aláírásával nyugtázni. Ezt követően a szolgáltatónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra vonatkozó reklamációját elfogadni. Ha a csomag a kézbesítéskor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni az átadóval és a küldeményt vissza szolgáltatni a szolgáltatónak. Ennek elmulasztása esetén vásárló a szolgáltató felé további követeléssel nem élhet.

Fizetés

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Webshopunkban az alábbi fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre:

  • Bankkártyás fizetés – A biztonságos internetes bankkártyás fizetést a K&H bank biztosítja. VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú bankkártyákkal van lehetőséged fizetni.
  • Utánvételes fizetés - A rendelést készpénzben egyenlítheti ki a rendelés készhez vételekor. (Ennek költsége a "Mennyibe kerül a szállítás?" pontban található!

Bankkártyás fizetési tájékoztató

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.